caglanigar zamaneannesi80 normalde nasıl beslendiğini ve kendini biliyorsan kolesterol için endişe etme. Benim de aynı şekilde lipitlerim yüksek çıkmıştı.
caglanigar zamaneannesi80 ben de geçen hafta aynı şekilde saat 10dan sonra bir şey yemedim. Sabah 60 çıktı. Doktorum normal dedi herhangi bir öneride de bulunmadı
zamaneannesi80 caglanigar sonuçlarımı msj attım doktoruma bakalım ne diyecek.. herkes bu kadar düşükte halsiz olman lazım diyor ama ben gayet iyiyim.. kolesterolde sanırım bu ara et fazla tükettiğim için yükseldi 232 çıkmış referans da üst sınır 200 yazıyordu
Basaktrk zamaneannesi80 valla benimde 54 çıkıyor 64 çıkıyor geçen gittiğimde 70 çıktı ben kendimi iyi hissettiğim için doktorda pek endişelencek bişey görmedi bebekte iyi herşey yolunda yani
zamaneannesi80 Basaktrk doktoruma msj attım bekliyorum.. ben yüksek çıkmasından endişeleniyordum ailede şeker var çünkü annem dede gebelik şekeri vardı.
Nskyhn zamaneannesi80 benim kolesterolüm uçtu gidiyor 😂 hamilelikte çok normal gittikçe yuksleiyoe 30.haftadayim bakalım neereye kadar yükselecek. Kolesterolü hiç takmayin. Benim dokturum hamilelikte bakılmaz niye bakıyorlar ki diyor işte ama sağlık ocağı istiyor
Basaktrk zamaneannesi80 bilmiyorum benim doktorumda yüksek olmasındansa düşük olması bir yönden iyi felan dedi
zamaneannesi80 Basaktrk yüksek gerçekten riskli bende kendimi öyle teselli ediyorum şuan.. düşük olması halsizlik filan yapıyor diyorlar ama bende öyle bi sıkıntı yok şükür