prensannesii_ ilk bebeğim gebelik sonlandırması oldu omuriligi eksik oluşmuş buda beyne zarar vermiş hem bedensel hem zihinsel engeliydi 5 aylık sonlandırma oldu folik asit eksikliginden olmuş bu rahatsızlık o yüzden kirkimdan sonra başladık kulanmaya 1 sene sonra hamile kaldım öyle yani