bebisss-annesiiii777 Kumsal123m Ben gebelik öncesi başladım gebe kaldığımda doktora gittim bu ilacı kullandığımı söyledim kesinlikle kullanma dedi başka bi folikasit yazdı onu kullanmaya devam ettim bu folbiol çok düşük değerli bi ilaç öncesi kullanmış olabilirsin ama şuan gebelik desteklemeye yetersiz kalır dedi doktorum öyle söyledi ne kadar doğru bilemem tabi ama 🙏🏻 folbiol 25₺ doktorun önerdiği ilaç 120₺ olunca cevremdekiler anlaşmalı o ilacı öneriyor dedi 😂😂
Bebismucize Kumsal123m ben gebelikten önce de folbiol kullanıyordum, geçen hafta muayeneye gittiğimde doktorum onun çok yüksek geleceğini söyledi ve başka bir folikasit ilacı yazdı (FolicUs plus)
Kumsal123m Ya ben folbiol kullanıyordum hamile olduğumu öğrenince doktor değiştirdi başka bir folik asit verdi ama sanırım anlaşmalı ilaç firması şimdi bitti 9+5 im 12. Haftaya kadar kullancam folbiol var evde acaba diyorum 3 hafta folbiol kullansam ne olur
havvaana bebisss-annesiiii777 folbiol düşük müymüş bana da yüksek diye başka bi multivitamin vermişti içinde folik asit olan 😬
duru_pars bebisss-annesiiii777 benim doktorum da tam tersi folbiol içeriği fazla bu bebeğe zarar verebilir önümüzden kullanma dedi başka bi tane önerdi ama ben değiştirmedim . Hiçbir sorunda çıkmadı. Öncesi ve sonrası toplam 6 ay kullandım . Para tuzağı resmen ….
nsaydn Bende folbiol kullanıyorum. Dr um önerdi. İlk kızımda da onu kullanmıştım. Herhangi bir sıkıntısını görmedim.
prensannesii_ duru_pars çocuğun kac yasinda simdi canim bana da otizm tetikliyor dediler oğlum şuan 5 aylik korkuyrm birsey olur diye pinpirikliym biraz :)
twobabymommas Kumsal123m Ben 2 gebeliğimde de doktorumun önerisiyle folbiol kullandım hiçbir sıkıntısını da görmedim
Minik1Civciv Allah Allah bendede kan pıhtılaşma olduğu için folbiol verdi normalde folidice kullanıyordum bu sana yeterli değil 6 pıhtılaşma testinden biri normal dedi