Tomrishatun kendi testimi görmüş kadar mutlu oldum. Olumsuzluklar yaşadığında şu an aklından onların geçmesi kadar normal bir şey yok ama hep iyiyi düşün iyiyi çağır🥰 Seni yaklaşık 2 yıldır buralarda görüyorum zaten, ilk tüp bebek sürecinde birlikteydik benim de olmamıştı.
Ama kayıplar olduğu kadar hiç beklenmedik süprizler de olabiliyor🌸😊 inş sağ salim kucağına alırsın kavuşursun evladına🤗