Ebbruc Melegimin_annesi ben hareketlerini de hissetmiyorum henüz , şimdiden böyleyse ilerde daha da zor olacak benim için. Lavanta yağı istedim eşimden yarın bi denicem inşallah işe yarar da uyku sorunumu çözerim
Dylann Ebbruc bende yemek çok yerdim ve bu hayatta en çok sevdiğim şey yemek yemek😂 ayy ölümüm yemekten olsun derdim Allahın zoruna mı gitti artık ne olduysa bi yıl önce bi covid geçirdm çok ağırdı ama ne tat ne koku kaldı sadece pis bi koku var herşeyden o koku gelyor yine yiyordm buna rağmen ama hamileliğin 2. ayında kokular keskinleşti Allahm oturup ağlamak istiyorm yemek hiç yiyemyorm 81 kiloydum 70 e düşmüşm diyetteyken veremedğim kilomu hamilelikte verdm serum takıyorum arada bebek için yoksa su bile zor içiyorm bulatı da sıfır kusma hiç olmadı ama iştah ve tiksinme 🥺🥺
Ebbruc Dylann ahh çok fark yokmuş aramızda, ben kusma olayını bi kere yaşadım boş mideyle sonra şükür olmadı bidaha. Bulantım da kalmadı sadece uyku ve tansiyon düşmesi sorunum var o kadar. Onu da çözmem lazım hayat kalitem düştü resmen çünkü . Allah yardımcımız olsun 🥲🥲🙏🏻
Ebbruc Dylann benim hergün öyle neredeyse 9/5 10/5 , doktor normal diyo 3.aydan sonra geçer dedi ama hala oluyo 4.aya girdik
Dylann Ebbruc bizde bgn 4. Aya girdk bana da normal dedi yükselmesin de düşmesi sorun değl dedi peki normale dönsün dye ne yapypsn
Ebbruc Dylann valla tuzlu ayran içiyorum sadece en etkili o oluyo şuan için, ama bildiğin tuzlu ayrandan çok tuz tadı alıyorum. Çalışırken genelde düşüyo çünkü hemen toparlanmam gerekiyor . Doktorumda tuzlu kraker, tuzlu ayran ve soda içebilirsin demişti
Ebbruc tupbebekannesi123 uykusuzluk tüm dengemi bozuyo resmen 😔 ben 3.trimesterda yaşarım uyku sorununu derken şimdiden başladık
Minigim38 Ben hep hamileligimin başından beri her an uyuyordum 20 haftalara firdik uyku 0 gözümden uyku akıyor ama uyuyamıyorum. Dustan sonra hemen mayışıp uyuyan ben gözlerim fal taşı gibi oluyor gram uyku yok😓😔
seda2209 Ebbruc ben de kaç gündür uykusuz geziyorum iki üç saat dalıyorum daldigim süreçte de tuvalete kalktigim için anlamıyorum bir şey. Sıcaktan kaynaklı mı anlamadım daraliyorum hep
Ebbruc seda2209 bende öyleyim , sıcaktan mı diyorum ama bilmiyorum çok zorlanıyorum. Lavanta yağı demişti bi arkadaş onu denicem eğer iyi uyumama sebep olursa yazarım buraya da