ecemila benim kanamam riskim vs cok şükür yoktu ama bende progestan kullandım 12 haftaya kadar kasık agrısı vs hic olmadı bende progestan zaten kasılmalar önlüyor benim ikiz olmasına ragmen hic bi agrım sancım olmadı çok şükür sadece mide bulantısı ve iştahsızlığım vardı 6 kilo verdim suan 22 haftaya girdim yeni yeni toparlanmaya basladım yemek yemeye basladım iştahsızlık bazen var bazen yok baska da belirtim olmadı kuzum