ecemila İlk kalp atışını ne zaman duydunuz 6+1 de ilk doktor kontrolünde kalp atışına baktı fakat duyamadı bir hafta sonra gel dedi normal mi 7 haftalık olunca gidecem
Sehrbnon122 ecemila normal canım çok küçük minnacık daha ben 6+4 de cok az duymuştum ikizlerimin kalp atışlarını 8 haftada net dinleyebilmiştim
ecemila Sehrbnon122 çok teşekkür ederim ilk gebelik düşük olunca ister istemez endişe ettim sağlıkla büyütün inşallah bebeklerinizi 😊
ecemila Yarenn92 ay hadi İnşallah sabırsızlıkla bekliyorum sağlıkla kucağınıza alın inşallah teşekkür ederim 😊
Sehrbnon122 ecemila daha doğmadı benimkiler 22 haftadayım ama cok endişeleniyorum ilk gebeliğim benimde haftada bir doktora gidiyorum resmen kuzum bende anlıyorum seni cok korkuyor insan valla
ecemila Sehrbnon122 sağlıkla kucağına alırsın inşallah miniklerini canım doğru valla insan kendinden çok bebeği düşünüyor endişe ediyor
Sehrbnon122 ecemila urfa zaten cok sıcak bide üstüne evde tek basınayım 3 kattayım hepten kafayı yiyecem
ecemila Sehrbnon122 Allah sabır versin bu sıcaklarda çok zor oluyor gerçekten kuzum sağlıkla doğsunlar inşallah
ecemila Sehrbnon122 sende 7.haftada ne gibi belirtiler olmuştu kuzum ben progestan kullanıyorum sanki onu kullanmaya başladıktan sonra kasık ağrıları bitti bende
yagmurefe ecemila bugün aynı bizde gittin şuan erken dedi kalp artışı icin bir iki hafta sonra gel dedi aklıma takılan bide normalde 6+2 olması gerekirken 5 +6 olarak görünüyor sizdede çıktımı böyle bişey
ecemila yagmurefe hayır tam hesap yaptığım haftada çıktı ama bazen olabiliyormuş kesenin yerleşim gününe göre haftası belli oluyormuş ultrasonda hayırlısıyla duyarız inşallah ikimizde