Mabel ben de kizim olursa ki daha hamile bile degilim, adini Asli ya da Maya koymak istiyorum… Aslihan guzel isim
berceste5155 sunset_momy aslıhan çok güzel bir isim bence burda o kadar enteresan isimler duyuyorum ki böyle güzel isimler kullanılmıyor gibi benim eşim de beğendi ama benim adım nagihan olduğu için istemedim ben
Susamtanesi16 Adım Aslıhan ve keşke adım olmasaydı da kızıma koysaydim diyorum artık torununa kısmet😅😅 bence çok güzel 💙
Laleet sunset_momy kizim oldukca baskin, net ve disa donuk bi krakter. Isim agirligini tasidigini ve secilen ismin kisinin karakterine yansidigina inaniyorum