sunset_momy Bence güzel isim, ve karakteristik , hayatımda iki tane Aslıhan tanıdım ve ikisi de uzun boylu alımlı kızlardı, yani bi auraları vardı 😁 o yüzden güzel şeyler çağrıştırıyor bende… Ayrıca çocuğunuza isim koyarken , illa dini bir isim olması gerekmiyor , İslamiyet der ki , anlamsız ya da kötü anlamı olan isimler koymayın , anlamı güzel olsun , Aslıhan isminin anlamı zaten hükümdar soyundan gelen demek ,soylu kadın demek , isminin anlamını taşır inşallah ,bence koyun ❤️🌷