ecenaz891 benim normal doğum oldu hemen süt geldi ama bebekler erken doğdukları için kuveze gimtislerdi sağım makinesi verdiler saagdim guturduum. Ve hemen eve taburcu olur olmaz hastane tipi kiraladık çünkü eme refleklerk daha gelişmemiş ve sürekli her beslemede süt sagip e aptanmil protein toz var onu anne sütüne katıp veriyom şimdilik annesutu veriyiom biberonla guhsumde emzirmeye çalıştım tuttuğu iki dakika o yüzden şimdilik sagip biberonla veriyom inşallah en kısa zamanda memeyi tutarlar yoksa süt kesilecek diye ödüm kopuyor zaten doktor mama önerdi ben erken doğdukları için şimdi erkenden mama vermek jstemedim