Gny18 ben hep yoğun bakım sürecini düşündüğüm için bi bebekler için bi de kendim için valiz hazırladım liste yapmadım günlük ihtiyacım olan herseye hastanede ihtiyacım var diyerek aldım.
2 takım pijama
1 elbise
Depend kilot, ped
İc çamaşırları
Emzirme sütyeni
Göğüs pedi ve kalkan
Hastaneye gittiğim elbiseyle dönerim diye ekstra çıkış kıyafeti almadım
Atlet, çorap, terlik, lohusa tacı makyaj malzemelerim ve deodorant kolonya parfüm dış fırçası sabun aklıma
gelenler bunlar
Bebek için de ihtiyaca yönelik davrandım ve hepsini tek tek giydirilecekler olarak hazırladım zıbın,atlet çorap eldiven, alt üst ve yelek ağız mendilleri, yakalık,şapka omuz mendili muslin battaniyeleri şeklinde battaniyenin içine bohça yaptım🙈 ve hurcladım bu şekilde 5 er takım koydum
yeni doğan aldım hepsini 1-3 aylıklar bile büyük geliyormuş ikizlere
kuvöz icin istenenler var bide bebeğe ait ürünler
Bez, ıslak ,mendil, şampuan, losyon, ateş ölçer
Yeme içme olarak da kendim için kuru kayısı, kuru incir, bitki çayları, bol bol kahve koydum komposto yaptım hem gaz için hemde halsizlik çok fazla oluyor sürekli soğuk ve tatlı bişeyler gerekiyor. İkramlık olarak bayatlamayan kurabiye, kek, pogaca sarma, ve lohusa şerbeti yaptım
Aklıma gelenleri yazdım eksikleri varsa affola 🙏