Fatostrk sağlık ocakları zatn hiç bişyden anlamıyo sadece ilaç yazmak için ordalar . Devlette sıra bekliosun dezavantajı o pek ilgilenmiyolar bde genelde doğum konusun da bnce özel şart devlette sancı çeken kadnlarla bi odadasn doğmdan sonra teksin kimse yanına giremiyo bazı doktorlar nrmal muaynede eşlerini bile almıyolar kızıolar tersliolar bşey diyince. Özelde daha rahatsn daha ilgililer. Başta kan testi istemeleri lazm değerlerine bakmaları lazm folikasit kesn kullanman lazm . İlk özele git sonrada devlete hangisi hoşuna giderse tercih senin 😊 bazı özeller testleri devlette yaptırmana izin veriyo özel de biraz pahalı oluyolar