Fatostrk kuzum git özele ama devlettede bir doktorun olsun sana tavsiyem bu tahliller falan çok pahalı oluyor öz şade devlette yaptırıp özeldeki doktorunun gözlemeni tavsiyesini alabilirsin ben kimyasal gebelik geçirdim düşüpüm var yani ilkte devlette ilk aylarında akışına bırakıyorlar tutunursa tutunur tutunmazsa düşer kafasındalar benim gözümde o yüzden ben ikinci hamileliğimde özele gittim ilk 3 ay durumum vardı özelde tahlilleri tamamladım ama şimdi devlette Zübeyde hastanesinde bir doktora gidiyorum orda doğurucam sorunun yoksa gebeliğin normal geçiyorsa emin ellerde hissetmek kendini insana iyi geliyor tabi benim sana diyebileceğim para tuzağı ise paranla rezil olma özele gidipte iyi bir doktor bulamayan var danış burda yaşadığın yerle ilgili post aç doktor önerisi al ve kanaman lekelenmen varken baktır ki şakın bu diyeceğime üzülme eğer düşük tehliken varsa ki lekelenmen varsa olabilirde progestran falan iğne vuruyorlar 2 ay sonra gel demiş ama 2 aya kadar bir sürü tahlil tedkikler var 2 haftada 1 yada 1 haftada bebeğin kese oluşmuş mu kesede bebek varmı 8 . Haftanda kalp atışı var mı 10 da kalp atışı devam ediyor mu tarama testleri falan gerçekten kimseyi takma kafana bebeğin en önemli şey üzülme sakın kötü düşünme içini rahatlatmışımdır umarım kendine iyi bak hakkını helal et uzun yazdım