Yarın 35 olacam bende. İşe devam ediyorum. Her gün yorgun uyanıyorum 😭 asla dinç değilim 🥹 ayaklarım ağrıyor ödem oluyor 1 haftadır. Sıcaklar zaten iyice bunalttı bazen panik atak gibi nefes almakta zorlanıyorum. Benimde ilk gebeliğim ve sancı giriyor arada. Bariz belli oluyor sancı olduğu. 32 de doktor kontrolünde çocuğun başı aşağı doğru dönmüştü. 2 gündür de vajinaya baskı arttı. Sanırım doğum kanalına girmeye başlıyor 🥹 Allah yardımcımız olsun 🥹