Bugun itibariyle 34+4 olduk fakat çok ağırlaştım sizlerde durumlar nasıl arkadaşlar mesela benim elimi kaldıracak gücüm yok ve sürekli uykum var aranızda doğum için gün alan oldu mu bize doktorum 39.hafta ayın 29 u dedi ama çok sıcak dayanacak gücüm yok gibi hissediyorum resmen 0 noktasındayım🙈