Saaki Seymaben adet olmamıştınn saanki öyle hatırlıyorum evet bende o zamanlar ağlıyordum da niye olmuyorum diye 😂😂 Allah bebislerimzie sağlık sıhhat versin 😂💗
Michail Seymaben evet bende tatdirmisdim doktorum eger bebek verdiklerini ogurmuyorsa vere bilirsin demisdi
sunset_momy cutiebun ay bebişim doğduğunda inşallah bu dediğiniz bilgi çok işime yarayacak teyzesi şimdiden çok sağol ❤️😘
cutiebun sunset_momy rica ederim ileride bu kurala göre hareket edersen hem bebeğin için hem senin için daha iyi olur ☺️🤎
smallbaby Seymaben enn iyisi 6 aya kadar sadece anne sütü sonrasında zaten yavaştan başlarsınız ek gıdaya yinede siz bilirsiniz
Deletedmom_10 Seymaben Erken degıl ama tatlı şeylerden başlamayın meyve şekerine alısrsa daha sonra verdiklerinizi reddeder bir süre Yani şekerli degılde meyve değilde sebze suyu ile başlanmalı
HurremSultan Seymaben ben başladım ama o iştahlı kızım şuan yemiyor😏 zor zor bir iki lokma yerse yer. Bende zorlamiyorum ki o yediği iki lokmadan da olmayalim