Barlasinannesi Kızlar merhaba çarşamba günü çatı muayenem var acaba nasıl yapılıyor bilgisi olan söyleyebilir mi? Açılmanın kaç cm olduğunu nasıl anlıyorlar ?
Sleepless_Mother Barlasinannesi ilk hamileligimde doktor catalda eliyle baktı çatı muanesi öyle galiba ben sezeryan oluyorum bilmiyorum o zaman demişti 3 cm açıklık var diye
hunilimom Barlasinannesi canım çatala çıkıyorsun benim ilk doktorum doğum haneye gönderdi ebeler baktı işaret ve orta parmak ile bakılıyor eldiven üstü jel sıkıp dik bı şekilde parmaklarını sokuyor eğer açıklık varsa parmak ne kadar açılırsa girerse içeri o kadar açıklık olmuş oluyor insallah anlata bildim 😂
Barlasinannesi MeriHera bugün bir arkadaşım ile görüştüm o da bana önce bir parmak sokuyor giriyorsa bir cm sonra iki parmak sokuyor o da giriyorsa iki cm açıklık ve böyle devam ediyor dedi doğru mu acaba ?
MeriHera Barlasinannesi valla onu Dr kendi biliyor her parmak bir değil kadın doktorların parmaklar daha ince olur erkek doktor daha kalın onlar anlıyor
Regina16 Barlasinannesi ben daha bugun oldum. Oyle tek tek sokmuyo direkt iki parmak sokup olcuyo sanirim. Bir seyler yapti doktor ama tam algilayamadim 😀
Imaram3 hunilimom ya çok çekinerek soylicem de 😁🤦🏻♀️😂 daha 34 haftamdayım eğer böyle ölçülüyorsa benim kesin 4 parmaklık açıklık var 😁
hunilimom Barlasinannesi böyle anlatınca çok uzun ve acılı bir işlem gibi duruyor ama asla öyle bise değil kasmas isen saniyelik bı olay
hunilimom Barlasinannesi bende bu hafta gidicem bakalim bakar mı bakmaz mi bilmiyorum inşallah benim de vardır 😂
Deryak52 Barlasinannesi korkmayın yapacak birşey yok devamlı gitmeyin kontrol için yoksa her gittinizde parmak atıyorlar bekleyin sancınız suyunuz gelsin
neval270071 Barlasinannesi 37 den önce bakarlar mı haftaya gideceğim 36 oluyorum acaba bakar mı çatıya