4cocukannesi Oyy hiç birşeycik olmaz. Doğumdan sonra löp diye 10 kilosu gidiyor zaten. Geriside kendi kendine gidiyormuş merak etme çevremde kilolu bayanlarda da çok şahit oldum asla veremez diyorsun ama veriliyor :) Benim de hormonlardan galiba kendimi kilodan falan beğenememe iç güdüsü başladı bir kıyafeti on kere degisiyorum normalde hiç huyum degildir 😂 Ama bakalım doğsun da bebiş veririz Allah’ın izniylee