Ruhsar35 ben de ilk bebeğimi trizomi 18 sendromu sebebiyle ilaçlı düşük yaptım. Genetik yaptırdık biz de hemen olayın ardından korunmayı bıraktık 6 ay sonrası 2. Ye hamile kaldım ben o sırada test sonuçlarım çıkmış bulundu. İlk bebeklerde çok görülen bir şeymiş düşük olayları sendrom olayları vs. İkili test yaptırdım sonucu çıkmış bugün doktorum çağırdı sonuç konuşmak için telefonda hiçbir sorun olmadığını testimin tertemiz çıktığını korkmamam gerektiğini söyledi. Kısacası ilk bebeklerde çok çok görünen bir şeymiş başıma da geldi. Rabbim büyüktür ilki öyle diye diğer gelecek olanların da öyle olacak hali yok canım benim hiç korkma çok iyi anlayabiliyorum seni gönlünü ferah tut 🌸