Merhabaa
32+4 olduk ama benim son iki haftadır nerdeyse her gün afedersiniz vajinam öyle bir ağrıyor sızlıyor ki gece sağımdan soluma dönerken bile yürürken zaten hiç bahsetmiyorum son kontrole de iki hafta önce gittim bebeğim tersdi dönmüş baş geliş dedi doktor o zaman yoktu ağrım tabi sormadım doktora şimdi de daha var diye size danışmak istedim yaşayan varmı aranızda acaba zira ben bu şekilde ayağa kalkmak bile istemiyorum niye böyle fazla ağrıyor baskı mı yapıyor başıyla acaba anlamadım gitti,Allah’ım ne zormuş bu son aylar 😣