Bebegimizolsundu Nurem20 alamadım bugün kız yarın alıp yapıcam gelmezse yarın dört gün gecikme olacak
Nurem20 Bebegimizolsundu canım bu kuruma çizgisine benziyor en sağlıklısı yarın yeni bir testle dene ☺️
Mehtapkz Bebegimizolsundu Canm bu test cok iyi ufacik batyi algilior ben gordm silik bir cizgi ama insallhh hamilesindir ya guzel haberler ver bize kuzum
Bebegimizolsundu Mehtapkz ben de üçüncüyü istiyorum iki kızım var yaşım 35 😅🥰 dört yıldır deniyorum son bir senedir üstüne düştüm rabbim nasip etsin isteyen herkese inşallah
Mehtapkz Bebegimizolsundu yaa ne guzel insallh allahim banada bir kiz nasip eder canm saglikli sihatli tabiki oncesi nasl olrsa olsun saglikli olsunda diorm yeterki bende tekrarliycm yarin testi hatta pazartesi kan vericem ozamana kadr hergun yapayim diorm
Bebegimizolsundu Mehtapkz inşallah gönlüne göre versin rabbim amin 🤲🏻 Senin net var bence kimyasal falan aklından geçirme düşünme sağlıklı ilerleyecek diye düşün şüpheye girme hiç
alitalia Bebegimizolsundu kuruma çizgisi olabilir mi. Bilemedim çizgi görünüyor ama bence bir test daha yapmalısın
Mehtapkz Bebegimizolsundu amin cnm insallhya oglumu parka getrdm oynuyor bende buralarda yorumlarca dusunmemeye cLissamda elimde degl ya insallh vardr varsada sagliklidir pazartesiyi iple cekiorm canm
Hulus Bebegimizolsundu kuruma çizgisi gibi duruyor ilk 5 dakikadan sonra dikkate almayın ozellikle bu tarz erken gebelik testleri 5 dakikadan sonra kuruma çizgisi bırakıyor.
Bebegimizolsundu Hulus doğru canım ama bazılarında hiç çıkmıyor ondan ben hepsini saklayıp tekrar bakıyorum 😅
Aslan123 Bebegimizolsundu benimde öyle oldu 4 gün geçti aset oldum üzgünüm ama gebe olsaydın erken gebelik testinde çıkardı normal testte belki derdim de fazla umutlanma bence
Bebegimizolsundu Aslan123 adet gününde mi oldun canım ben de öyle düşünüyorum da adet de olmadım stresten mı gecikiyor ne yapıyor Aslında geçen ay da gecikti aynı şeyleri yaşıyorum gelecek işte ama umut ediyor insan isteyince 🙈
Deletedmom_85 Bebegimizolsundu çok belli belirsiz çizgi var gibi emin olamadım bir iki güne tekrsr et istersen canım
Aslan123 Bebegimizolsundu bencede stres kendimizi düşünceye veriyoruz da ondan belirti yokken beynimiz belirti üretiyo elde değil ama kendimizi rahat bırakalım stresten uzak duralım
Deletedmom_85 Bebegimizolsundu ben onu denemekten korkuyorum ya, yanlış bir şey yaparım kaş yaparken göz çıkartırım diye 🥹 sen beni hatırladın demek sonunda 🤣 uzun zaman oldu görüşmeyeli. Benim mi benimde bat 9-10 gibi
Mor_papatya_ Bebegimizolsundu Yakindan çekince belki cok dikkatli bakınca hafif bı çizgi gözüküyo inşallah vardır 🧿🌼