mnkfasulyee Bebegimizolsundu Canım üzülmeni istemem ama ben çizgi göremedim adetin geçtiği zaman mı yaptın o zaman yapman daha iyi senin. İnşaallah hayırlısıyla bebek sahibi olursun🙏🏼
Meliha09 Bebegimizolsundu ben bu testle öğrendim ve daha 7 gün vardı direk saniyeler içinde çıktı diğer çizgide
Nurem20 Bebegimizolsundu canım ben o çok ince çizgiyi gördüm ama test bekledi mi kuruma çizgisi olabilir
Mehtapkz Bebegimizolsundu canm testi acamadm ya nezaman yaptin benden sonrami 😞 goremiorm ben insallh vardir canm
Bebegimizolsundu mnkfasulyee yok adetim geçmeden önce yapmıştım canım şimdi üçüncü gün geçiyor olmadım daha tekrar bakayım teste dedim ışık tutunca görünüyor sadece Teşekkürler canım 🌷
Aslan123 Bebegimizolsundu benimde öyle oldu 4 gün geçti aset oldum üzgünüm ama gebe olsaydın erken gebelik testinde çıkardı normal testte belki derdim de fazla umutlanma bence
Deletedmom_85 Bebegimizolsundu çok belli belirsiz çizgi var gibi emin olamadım bir iki güne tekrsr et istersen canım
Bebegimizolsundu Nurem20 evet bekledi canım 🥺 başkalarında günler geçsede çıkmıyor bunda çıktı umutlandım
Bebegimizolsundu Mehtapkz ben bunu yapalı bir hafta oluyor tekrar yapıcam canım herhalde kuruma çizgisi bilmiyorum tekrar atıcam baksana canım yaa adetim üç gün geçti tekrarlıcam Pazartesi yapmıştım bunu
Bebegimizolsundu Mehtapkz https://resimyukle.io/d/10q2Myrq00CsL1yI5pADYA24XYiXbKdi53SuqraAzWMNIK0ihoU5YcvtkxctaOVk
Bebegimizolsundu Nurem20 alamadım bugün kız yarın alıp yapıcam gelmezse yarın dört gün gecikme olacak
Nurem20 Bebegimizolsundu canım bu kuruma çizgisine benziyor en sağlıklısı yarın yeni bir testle dene ☺️
Mehtapkz Bebegimizolsundu Canm bu test cok iyi ufacik batyi algilior ben gordm silik bir cizgi ama insallhh hamilesindir ya guzel haberler ver bize kuzum
Hulus Bebegimizolsundu kuruma çizgisi gibi duruyor ilk 5 dakikadan sonra dikkate almayın ozellikle bu tarz erken gebelik testleri 5 dakikadan sonra kuruma çizgisi bırakıyor.
Mor_papatya_ Bebegimizolsundu Yakindan çekince belki cok dikkatli bakınca hafif bı çizgi gözüküyo inşallah vardır 🧿🌼