Noname9492 ben de yazıyorum arada kuzum geçte olsa cevap veriyor aslında ama sana denk gelmedi sanırım yoğunluk konusunda haklısın bugün bile doğuma girmiş Silivri’de universtede çalışıyo bide çocuğunu almaya gidiyo erken çıkıyo baya yoğun bi doktor onun içinde zor bizler içinde covid çok önemli kan sulandırıcı felan kullanman lazım belkide bilgi anlamamak kötü çok geçmiş olsun canım hastane hakkındaki olumsuz düşünceler neler bu arada şeker yükleme ordamı yaptırdın bende yaptırıcam ama fiyatları bilmiyorum