limoncicegim2 Kızlar doktor hem kan sulandırıcı olarak iğne hemde aspirin verdi ikisini birden kullanan varmı aranızda?
Motherbabys limoncicegim2 Bende tüp bebekle anneyim hem coraspin hemde kan sulandırıcı aynı anda kullandım coraspini kesti oksapara devam ediyorum
Elifffbay limoncicegim2 bende doktora sormuştum corasprin kullanayım mi diye, etkili olur diye kendi kendime düşünmüştüm. Ben önermiyorum iğne ile devam et demişti benim de düşüğüm var ama her doktor farklı tabi
Deletedmom_51 limoncicegim2 ben de kullanıyorum sabah coraspin akşam Oksopar iğne kullanıyorum. Daha önce 3 kere gebeliğim oldu. 4.bu bunda ilk defa başladık bakalım.. 15.haftada iğneyi kesecek coraspin ile devam edeceğim
dilann22 limoncicegim2 Deletedmom_51 Elifffbay @ Kızlar sizin d dimer değeriniz kaçtı acaba? Benim 2870 ti sonra 1600 lere düştü bugün kalbim ağrıdı biraz acile gittim 1800 olmuş yine . Oksapar kullanıyorum 1 haftadır ama neden hala normal değere düşmüyor anlamıyorum
amineninannesi_3278 Ben kullanıyorum canım sabahları bı tane coraspin içiyorum akşam da kan sulandırıcı iğne vuruyorum
limoncicegim2 Benim daha önce düşüğüm olduğu için verdi aynı anda kullan dediğini hatırlayamadım eczane önce iğneni sonra coraspirini kullan dedi ama doktor sanki ikisinide kulllanmamı söyledi diye hatırlıyorum
havvaana Deletedmom_51 geçmiş olsun önceki gebelikleriniz nasıl sonuçlandı acaba. Benim iki düşük var şu an 3.deyim ama sanırım sağlıklı değil kısmi mol gebelik diye bir şey den şüphelendi doktor ptesi randevum var bakalım inşallah güzel sonuçlar alırım
Kkkrks dilann22 canım bende hamileliğimin başından beri oksapar kullanıyorum ve kullandığım halde düşmüyor Şuan 36. Haftadayım ve 4970 olmuş doktor hamilelik ilerledikçe artar dedi
minikmelek1311 dilann22 ben covid oldum 22 haftalık hamileyim. Hep iğne hem hap başladılar. 1960 benim değerim haftaya tekrar kontrole gidecem. Düşer mi bilmiyorum
Pijamaskeliler limoncicegim2 evet kullaniyorum pihtilamm var di doğuma kadar kullancam sabah 9 da asprin akşam 9 da ıgnemi yapıyorum bugün kontolrde de güzel çıktı 12+4 olduk ilk kez ilerliyoruz 🥰
Deletedmom_51 Pijamaskeliler ay maşallah aynı saatlerde ben de öyle kullanıyorum ilaçları canım ben de ilk defa 10 haftayı gördüm inşallah güzel ilerleriz 🤲🏻
PPerii Pijamaskeliler iğne nasıl nerden yapılıyor canım, birde bilgimiz iğne boyutu mu can acıtıyor mu ćok 😔
beybito27 limoncicegim2 merhaba canım ben de aynı şekilde kullanıyorum m sormak istediğin tam olarak nedir?
PPerii havvaana inşallah güzel haberler alirsin canim🤲 mol gebelik olabilecegi düşüncesine ne etki etti
Pijamaskeliler PPerii hayır çok basit bende ilk gebelikte elim titriodu yaparken ben nasil yapicam ya diodum cunki eşimde yapamio bakamıyor bile iğneye video izleye izleye yapmistim zaten herşeyi hazır oluo sana vurmak kalıyor göbek bölgesinden 4 parmak gerisine sağli sollu takip ederek yapıyorum hele şimdi daha iyi yapıyorum eskiden zor yapardım smdi şak şak alışmışım etini sıkıp bastırıp iğneyi vuruosun
Pijamaskeliler PPerii benim iğnem bu enox eskiden oksapar verirlerdi bu doktorum bunu kullandırıyor aynılar zaten isimleri farklı tek
Kkkrks PPerii Göbek kol ve bacaktan yapabiilirsin canım Ama bacak çok acıyo göbekten yapmanı tavsiye ederim
isimsizzz PPerii İğnenin ucu Küçük onda problem yok , sadece ilaç yakıyor ,yavaş enjekte etmekte fayda var ,bı anda enjekte ederse cayır cayır yanıyorsun ama yavaş yapınca azcik acıyor ,hiç korkulacak bi iğne değil ❤️
havvaana PPerii doktor bey keseyle beraber başka birşeyler daha gördü orda üzüm salkımına bennzer üçgen gibi. Önceki haftada kesen düzensiz demişti şekil açısından yuvarlak değil. Ultrasona yönlendirdi beni orda bi kaç doktor baktı kısmi mol gebelik gibi duruyor dediler çok emin değiller ama sonuçlarını işte pazartesi görecem bakalım ben daha önce iki kere kürtaj oldum sanırım bi kürtaj yolu daha görünüyor bana 😕
Feray_y Merhaba hanım yazılanları okuduğum için yazıyorum şuan bnde tüp bebek annesiyim ve bebeğimde gelişim geriliği var sizlere tavsiyem asla ve asla sabah akşam oksapar iğne vurulun ve ayrıca coraspirin alın şimdi dieceksiniz ki çok biliyorsun doktor musun ama bnden size tavsiye ve asla tek doktora bağlı kalmayın mutlaka peritinoloji doktoru görsün sizleri arada da eğer İstanbul da oturanlar için diyorum Zeynep kamil peritinoloji bölümüne de görünün derim alanında en iyileri ben yandım siz yanmayın bebeğimde gelişme geriliği var plasentadan kaynaklı beslenemiyor amniyosentez yaptırdım sonuçlarımı bekliyorum size tavsiyemdir bu yazdıklarım günümüz sorunu pıhtılaşma…… ve tüp bebekte ayrıca önemli kan sulandırıcılar
isimsizzz Feray_y kaçıncı haftanizdasınız, bı de Zeynep Kamil perinatolojiye kafamıza göre gidemiyoruz ,kadın doğum gerekli görürse sistemden açıyor ondan sonra randevu alabiliyoruz ❤️