Asliormanci Tektaş gibi bişey vardı kesede bebeğini gördüm dedi doktor sonra dinleyelim bi kere dedi için rahatlasın dedi dinletti dinledim 🤩🤩
Asliormanci hemsiree duydum kalp atımını ama kist var dedi çikolata kistmiş takip edelim dedi büyürse alınacak dedi
Summerwine Asliormanci ben yarın gidicem ilk defa ve 7. haftaya giricez sırf bu yüzden erken gitmek istemedim.Takinti yapmayın kendinize ferah tutun icinizi
yagmurefe Asliormanci neredeysw çoğumuz aynı durumdayız benim iki düşüğüm oldu bundan önce , şuan 6 haftligiz bende daha kalp atışını duymadım çok korkuyorum bilmiyorum ki duysamda yine korkum devam etcek bı öncekini kalp atışıni duydum ve sonra kaybettim 😕
Asliormanci yagmurefe merak etme canım ben duydum bugün allah nasip ederse de sende duyarsın bu hafta
Elibo Asliormanci 11 haftaya kadar dayan ve fetal dopler al ben aldım xok rahat ettim suan hreketlerini hıssetsem bile yınede kalp sesını dinlemek ayrı bı huzur verıo
minik_koala_ve_annesi Asliormanci bende 6 haftalik duydum kalp atisini ama onda bile derinden geliyordu mesela sizi anliyorum yeniden olur mu acaba diye korku endise olabilir ama biraz tevvekul edin sakin olun allahim insallah gonlunuze gore verir canim