Ben 5+6 haftalık hamileyim ve abartmıyorum üç günde bir doktora gidiyorum bebeğin kalp atışını henüz görmedim ama yolk saç kesesini gördüm iki gün önce gördüm bugün yine başka doktora randevu aldım sizce kalp atışını gördükten sonra bu huyum geçer mi çünkü gerçekten çok yoruldum çok stresliyim ve bir boş gebelik geçirdim