Haticeey ilk gebeligimde 63 ile hamile kalıp 86 ile doguma girdim kızım 17 aylık oldugunda 49 kiloydum diyet ve spor ile (emzirmiyordum) ne kadar kilo verirsen ver spor olmadigi surece gobek kalır catlaklarım olmasaydı genc kızkenki gibi olmustu gobegim hic sarkıklık yoktu ikinci kızıma 49 ile hamile kalıp 72 ile dogum yaptım 4 aylık suan 65 kiloyum emzirdigim icin kafama göre diyet yapamıyorum diyetisyen esligindede yapamam yani saati saatine 2 cocukla uymam imkansız spor icinde 6.ayı bekliyorum suan alt karnım var malaesef cok olmasada 😊🙈