Caglaonrrr Aynurbult canîm ben adet tarihime 2 gün kala erken gebelik testi ile öğleden sonra yaptim çok silik 2. çizgi cikti.Tam adet günü tarihimde yani 2 gpn sonra dayanamadm sabah 7de uyandim tekrar erken gebelik testi yaptim.Koyu 2 cizgiyide gördüm elhamdülillah.Allahim isteyen herkese nasip etsin insallah🤲
Pitircikk Aynurbult normal adet döngüsünde yumurta çatladıktan 14 gün sonra adet görmek gerekir, iğneyle çatlatıldığı için normal adet gününü beklemene gerek yok. İğnenin üzerinden 14 gün geçtiyse adetin ilk günüymüş gibi testini yapabilirsin 😊
Aynurbult Pitircikk Çatlatma iğnesinin yapıldığı günü sayarsam tam 15 gün olmuş saymazsam 14 benim reglim normalde gecikir bunda da gecikme payı olur mu ki?
Pitircikk Aynurbult nadir de olsa gecikme pyı olabilir daha önce 6 kere iğne vurulmuş birisi olarak en geç 17. Gün adet olmuştum 😅 inşaallah senin bebişin vardır tutunmuştur oralarda bi yerde 😍🤗
Annesininportakali53 Aynurbult sabah ilk idrarla daha iyi sonuç alırsın ama ben adetime 6 gün kala öğleden sonra yapmıştım kopkoyu çift çizgi görmüştüm