Meleeeda111 Aynurbult sabah ilk idrarla yapılması daha iyi sonuç alirsiniz tabi ama adet gününüz gectiyse pekte fark etmiyor sabah idrari akşam idrari varsa çıkar zaten gebelik
hemsiree Aynurbult aslında tüm gece boyunca biriken idrar beta hcg hormonunu en iyi şekilde yansıtır bu yüzden sabah yapılır ama gününüz geçmişse normal idrarınızda da çıkar
Yaseminturan_ Aynurbult Ben adet günüme 3 gün kala ilk idrar ile değil ikindiye doğru silik çizgi ile öğrenmiştim bence sart değil hele de gecikmişsse regliniz:)
freuze Aynurbult Sabah ilk idrar beklemiş olduğu için beta hcg hormonu açısından daha yoğundur. O yüzden sabah yapılan testler doğru sonuç verir. Gün içinde yapacaksanız birkaç saat idrarınızı bekletip öyle test yaparsanız doğru sonuç alabilirsiniz.
Aynurbult Meleeeda111 Günüm geçmedi klomen kullandım ben sonrasında da çatlatma iğnesi oldum 2 hafta oldu işte test yapmasam çıkar mı acaba dedim.
Aynurbult Yaseminturan_ Yok gecilmedi 13 gün var daha tahmin regl günüme klomen kullandım sabırsızlanıyorum işte
Mrsfly Yani regl den önceyse mutlaka sabah idrarıyla yapmakta fayda var sağlıklı sonuç için, regl biraz geçtiyse gün içinde de deneyebilirsiniz. Yinede en sağlıklısı sabah idrarı.
Aynurbult hemsiree Klomen kullanıp 11 gün sonra sonuç alanlar var bende onlardan olabilirim diye düşünmüştüm :)
Dolunay72 Aynurbult benimde bugün iğnenin 15.günü hiç bir belirtim yok akıntım falan da yok yarın test yapacağım adet olmadım eğer hamile değilsem adete girmek istiyorum artık çok bunaldım bu beklemekten
Pitircikk Aynurbult o zaman testte çıkması lazım, zaten hamile değilsen normal şartlarda yarın falan adet olman lazım çatlatma iğnesine göre adet hesaplaması oluyor
Aynurbult Edalimm Ben 5 gün kullandım günde 2 doz olacak şekilde Çarşamba hap bitti Perşembe kullanmadım cuma kontrole gittim çatlatma iğnesi yaptı doktor 2 hafta oldu işte bekliyorum hala
Aynurbult Dolunay72 bende çok sabırsızım çok sıkıldım beklemekten, ama beklemek zorundayız sabrın sonu selamet olucak inşallah