2prensesannesiiii Mehtapkz yaaaaa 🥺🥺🥺 var inşallah doğrudur test inşallah sağlıklıdır kan ver kan🥲🐣🙏🏻💖💫
Bebegimizolsundu Mehtapkz var canım şükür 🤲🏻 Hep postlarını görüyorum Allah hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin bat ne zamandı hayırlı olsun çok sevindim İnan 💝🌸
Mehtapkz Mabel0090 kimyasal gecrdgm icin adet tarihim carsamba gunu ogunu beklerm cnm ya insallh vardr ama
Mehtapkz Bebegimizolsundu bat carsamba gunu cnm gec yumurtlamistim bu ay yumurtlamamin 10. Gunundeyim insallh vardir cnm ya
FatmaErdur Canını sıkmak istemem ama benimde geçen ay böyleydi ama kanda negatif çıktı ve regl oldum en iyi sonuç kan vermen
Mehtapkz FatmaErdur canm bnmde basima cok geldi ama hic 3. Dkda gelmemisti insallh vardr ya rahim filmi ceklmis birde bat carsamba gunu daha var baya insallh pozitiftr 1.5 senemin ustune
Canancndn Mehtapkz erken gebelik testi mi bu? Bı testler bekledikçe biraz daha netleşiyo benimde bekleyince çıkmıştı
Mehtapkz Canancndn Evet cnm erken geblk durdukca dahada velli oldu suan ama inanamiormki varmi yokmu cnku daha oncede silik gormustm ben ama adet olmstm gerci smdi direk goruyrm onceden oraya tutuyrdm isiga tutuyrdm anca goruyrdm
Canancndn Mehtapkz yok öyle zaten olmaz. Ama tabi çift görünce ümtlenip üzülme ben hiç kabullenememiştim bu tarz şeyleri duyduğum için 🙈 en temizi gittim kan verdim o zaman kabulettim hamile olduğumu😂
Zeynepcelik45 Mehtapkz acaba belirtiniz varmı benim karın ağrım çokta bende bütün öğrendim hamile olduğumu