aylinnntrhn benimki normal regl ağrısı gibi oluyor belime karnıma vuruyor birde toplanıyor bebek baya bi kasılma yapıyor karnım sertleşiyor vajinama baskı yapıyor. Kasılma yaptıkça alttan hafif ağrılar hissediyorum dün nts de de aynısı oldu sancı olduğunu anladım hemen doktorum da sancılar çıkmış dedi. Bu hafta doğumun olur kesin diye belirtti. İlk gebeliğim ☺️ siz kaçıncı haftadasınız