Şimdi şöyle ben övünelecek birşeymiş gibi söylemedim. Artı doktor bunları takviye diye verdi. Yani daha bana kan tahlili VS. Yapılmadan verdi bende kabızlık problemimden ötürü kan ilacını kullanmak istemiyorum daha önce yaptığım tetkiklerde herşey normal çıktı yine kan tahlili istendi verdim sonuçları bekliyorum. Vitamin ilacınıda genel itibari ile almayı unutuyorum. Şimdi hamilelik herkeste aynı olacak diye birşey yok herkes farklı reaksiyon gösterir.bende benim gibi kullanmayan var mı sıkıntı oldu mu diye sormak istedim burada.