Dilekmm91 AyFatma Demir özellikle mecbur kullanıyorsunuz doktor kan değerlerine de bakıyor ama hamilelikte demir vitamini düşüyor o yüzden demir ve diğer vitaminler kullanılıyor
Aybeniz_akkaya AyFatma hamileliğim çok normal geçiyor çok şükür, hiçbir problem yok ne bebişde ne bende, 29 haftalığız. Ama kan, demir ve balık yağı ilacı alıyorum. Mecbur alınıyor. Ne kadar iyi geçse de bedenin yetişemez herşeye. 😊
Sonikiuc AyFatma eşimin kuzeni var örnek isterseniz. Kızları 9 ,4 ve 1 yaşlarında. 3. Nün dişleri nasıl olur bilmiyorum ama ikisinin dişleri hep çürük en ufak şeyde hastalaniyorlar. Bebek akranlarina göre daha küçük gösteriyor vs vs. Annede de keza aynı şeyler var. Geçen gün övünerek ben hiç ilac kullanmadım dedi. Benim kullandığım ilaçları görünce. Sizin depolar doluysa bebek vitamin eksikligi yaşamaz belki ama sizin vucud isyan eder. Ekstra bebekte beyin ve omurga sağlığı için folik asit ve omega gibi takviyeler sart.
Tugceasil Niye kullanmayalımki veriliyorsa 😀bebek için veriyolar sonçta ona yeterince vitamin gitmesse nasıl gelişecek
Eslem_1 Sonikiuc Geçen gün övünerek ben hiç ilac kullanmadım dedi. Benim kullandığım ilaçları görünce. Sizin depolar doluysa bebek vitamin eksikligi yaşamaz belki ama sizin vucud isyan eder. Ekstra bebekte beyin ve omurga sağlığı için folik asit ve omega gibi takviyeler sart. Bu yorumunuzu başa tuttursak ve takviye almayanlar görse keşke..İstisnalar vardır belki ama bebekte sorun olmasa bile kişide de kalıcı hasarlara sebep olabilir doğum sonrası kalan kemik ağrıları vs gibi
Dilekzamn Ne kadar sağlıklı olursa olsun hamilelik süreci farklı can büyüyor içinde ki ben kimsenin çok çok sağlıklı beslendiğini düşünmüyorum yediğimiz çoğu şey katlı maddeli veya içeriğiyle oynanmış ilaçlarla takviye alıp kapatılmalı ben iyiyim diyen sonradan bir sıkıntıyla karşılaşıyor istisna varmıdır onada birşey söyleyemem.
Merve201119 AyFatma benim eski bir tanıdığım hiç kullanmamasti vitamin cocugu 28 haftada doğdu baya zorluk yaşadı çocukta gelişim geriliği vardı ve dogumdan sonra anne 1 hafta hastanede yatmisti kansizliktan bence kullan gerekli doktorlar boşuna vermiyor canım
Krtbusraee AyFatma merhaba ben sadece elenetal kullanıyorum herhangi bir kan hapı vs kullanmıyorum 2 gebeligim ilkindede oyleydi
Aysunnn1907__ Krtbusraee bende tek elenatal kullanıyorum. 9+4’üm. Doktorum değerlerime baktı gerek görmedi şu anlık ilaca.🤭
esmaozdemir76 AyFatma ben sadec ekopirin ve progestan kullanıyorum demir ilacı vitamin vs vermedi kullanmıyorum
112268 Hem kan ilacı hem de multivitamin kullanıyorum.19+4 oldum haftaya da gidicem doktora bana magnezyum versin d vit versin bi de coraspirin yazdırıcam kan pıhtılaşması olabilir ben de olmasa da zarar gelmez kan cıvıltıcı herkesin kullanması gereken güzel bir ilaç kısacası ne var ne yoksa icicem vallahi yediğimiz içtiğimizin hepsiyle oynandı mecbur icicez arkadaşlar
esmaozdemir76 AyFatma doktora sormayı unutuyorum ama hiç vitamin vermedi kan veriyorum kan değerlerim iyi hamileliğimin basinda da demişti kanın iyi ama ilerde kullanman gerekebilir demişti şuan ne vitamin ne de kan ilacı verdiler normal mi acaba
112268 Kaahvelii epey büyük canım bence sen bir kan tahlili ver sonucuna göre doktorun biseyler yazsın kesinlikle kullan biseyler senin bebiş çok büyümüş
Kaahvelii 112268 bir sonraki rabdevumda kan tekrar alınacak canım İlk oğlumda ilk ay sadece folikasit kullandım sonra demir hapı kullandım ama oda çok kötü kabız yaptığı için bırakmıştım Bu sefer hiç bişi kullanmadım 😕 kullanmakta içimden gelmiyor