Aselimm canım ben değil ama ablam hamileyken bu teşhis konmuştu hatta hamileliği kanamalı geçmişti yigenimde erken doğmuştu 7 aylik olarak 7. Aya kadar hep kontrolleri oldu teşhis kesindi sezeryan dendi sana söylenilen riskler söylendi ayrıca bide aynı kan grubundan biri olsun ameliyatta kan kaybedebilir dendi ameliyata kendi doktoru ve ayrıca 2 Profesör girdi veee doğumdan çıkınca doktorun söylediği şey: nasıl oldu anlamadık ama beklediğimiz gibi olmadı plasenta previa yok kolay oldu dedi bu doktor hatası falan değildi çünkü ablam o doktordan başka farklı farklı hastanelerde bir sürü doktora gitmişti ve hepsi aynı teşhisi koymuştu Allahın hikmeti diyoruz yigenim ciğerlerinden dolayı 15 gün küvezde kaldı şimdi 5 yaşında maşallah çok iyi ve hamileyken bi sürü ilaç kullandığı için zekasında falan bişey olur mu diye korkuyoduk çok şükür çok zeki ablamda kendini doğumdan sonra çok kısa zamanda topladı. Zeytinburnu avrasya hastanesinde özgür hanıma gitmişti çok iyi bi doktor güler yüzlü soyadını hatırlamıyorum ama Google a yazsan çıkar diye düşünüyorum. Hatta yeğenimin göbek adı da asel 🙂