Canım benim üzülme bende şuan 18 haftalık hamileyim.Doktorum bana 14.haftada plesentanın aşşağıda olduğunu söyledi bunun ne demek olduğunu sorduğumda ne gibi bi zararı var dediğimde normal doğum yapamazsn dedi bide plesenta damarlardan oluştuğu için çok kanlı bişey dedi,ameliyat biraz kanlı geçebilir dedi o yüzden sana kan takviyesi yapmak zorunda kalırız dedi am şuan kesin bişey söylemek için çok erken dedi çünkü yukarı çıkabilir dedi ve geçen cuma kontrole gittiğimde tamamen kapalı olan rahim ağzı açılmış plesanta yavaş yavaş yukarı çıkıyo yani üzülmene gerek yok inşallah seninkide çıkar.Ama bol bol dinlen ağır iş yapma eğilip kalkma bide doktorum bana ilişkiyi kesinlikle yasakladı seninde bilgin olsun 😘 bu arada ben anadolu yakasındayım ama sana mecidiyeköyde Celal özbeni kesinlikle tavsiye ediyorum.