Tugce3441 Sedaknr ılk başlarda kafamı kaldıramıyorum dıye ağlayan ben sımdı uyuyamıyorum cıldırıcam resmen 34+6 haftalığım
nidayalcindag09 Sedaknr İnşallah kuzum 😂 hormonlar bizi mahvediyor gerçekten. Normalde sulu göz bı insan değilim. Kolay kolay da ağlamam. Şimdi en ufak şeye ağlıyorum. 😂😂 Ah şu hormonlar
Sedaknr Princessmom Allahım yardımcın olsun çok zor. Benim de bulantılarım yeni yeni geçti hayattan soğumuştum. İnşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız.
Sedaknr ceren_1411 😂😂 yerim seni ya. Bebek emmek istemediği zamanlar kalkıp bakmıyor mu. sen tek mi bakıyorsun hep
Sedaknr Yolarkadasim Allahım yardımcın olsun. Hamilelikte hastalık da aşırı zor. Duş ederim tabi ki 🥰
Sedaknr MinnieMouse kız Allah’a şükür öyle bi kaygım yok aslında. 2 haftada bir kontrole gidiyoruz hani her şey normal Allah’a şükür. Ama hormonlar olabilir evet.
nidayalcindag09 Sedaknr Ben en baştan belli öyleydim. 😂 Hamile olduğumu öğrenmeden o 3 haftalık süreçte bile sulu göz oldum diyebilirim.
Sedaduru Sedaknr canım 12.haftadayım şimdi uyumaya başladım hatta bugün gündüzde uyudum çok mutluyum senin de böyle olcak bence sabret