Sedaknr İyi geceler kızlar. 10+5 haftalık hamileyim. Evim serin hani sıcaktan uyuyamama da değil böyle her gece 1 saat uyuyup sonra uyanıyorum. Ve geri uyuyamıyorum. Nedennnnnnn?
nidayalcindag09 Sedaknr Canım benim ilk trimestir döneminde uykusuzluk vardı senin gibi. Nedensizce uyuyamıyordum. İkinci trimestir döneminde uyumaya başladım. Şimdi üçüncü trimester döneminde uykular gene haram 😂😂 sadece ikinci trimester de rahat rahat uyuyabiliyordum. İlk aylar vücudun alışma süreci var. Sanırım ondan kaynaklı
Princessmom Sedaknr ben mide yanmasından uyuyamıyorum ilaçlar ble kar etmyor 37 haftamdaym biran önce doğumu istiyorum 😔
ceren_1411 Sedaknr bende uyumak istiyorummmm🥴😭🤱🏼 Bu saatte bebeği emzirirken kocamın fosur fosur uyumasını beni delirtiyo🤬
Sedaknr Ozse54 kız gece gece ruhum şişiyor. Yani erken değil mi benim için daha. Karnım yok tekme yok yani daha bişey yok ortada uyu hemi 😂
Ozse54 Sedaknr şu son 2 haftadır böyle benim ama genel olarak da gebeliğimin başından beri bi uyuyamama halim hep var
Ozse54 Vallahi o dönemlerimi tam hatırlamıyorum kış diye sarıp sarmalanıp mayışıyodum herhalde 😂😂 bu hormonlar falan bizi mahvetti bence ondan böyleyiz 😂
Sedaknr nidayalcindag09 işin tuhafı 2 trimestere girmek üzereyim ve yeni yeni başladı bu durum bende 😂 inşallah normale dönerim
nidayalcindag09 Sedaknr İnşallah kuzum 😂 hormonlar bizi mahvediyor gerçekten. Normalde sulu göz bı insan değilim. Kolay kolay da ağlamam. Şimdi en ufak şeye ağlıyorum. 😂😂 Ah şu hormonlar
Yolarkadasim Bende 39 haftalık gebeyim arkadaslar uyku nedir unuttum, uykusuzluktan gözlerim yaniyor, ruhsal acidan da kendimi iyi hissetmiyorum, endişelerim var doğumla ilgili bu normal bir durum mu anlayamiyorum
Yolarkadasim Sedaknr ah tatlım bilmiyorum depresyondyim galiba aslinda gayet iyiydim. Farenjit oldum 5 gündür bogaz agrisi, nefes darligi yaşıyorum. Sonra kapali alanlarda kalamiyorum surekli nefesim kesilecekmis gibi hissediyorum, dogumu nasıl yapacağım bilmiyorum, ah dua edin bana lütfen
Sedaknr Princessmom Allahım yardımcın olsun çok zor. Benim de bulantılarım yeni yeni geçti hayattan soğumuştum. İnşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız.
Sedaknr ceren_1411 😂😂 yerim seni ya. Bebek emmek istemediği zamanlar kalkıp bakmıyor mu. sen tek mi bakıyorsun hep
Sedaknr Yolarkadasim Allahım yardımcın olsun. Hamilelikte hastalık da aşırı zor. Duş ederim tabi ki 🥰
MinnieMouse Sedaknr canım farkında olmadan bebeğim iyi mi kaygısı oluyor o uykuları kaçırıyor biraz. Bende de oldu şimdi 19 haftalık olucaz hala öyle randımanlı uyuyamıyorum sürekli aklım bebeğimde iyi mi diye 🥲 uykumu kaçıran tek şey bu. Hormonlar uyku yapar diyolar zaten içim uyuyor aslında ama ben uyuyamıyorum 😅
Sedaknr MinnieMouse kız Allah’a şükür öyle bi kaygım yok aslında. 2 haftada bir kontrole gidiyoruz hani her şey normal Allah’a şükür. Ama hormonlar olabilir evet.