izobellaaa-_- Hiç sürmedim çatlamadım 30+3 çatlarsam da bebeğimin imzası der geçerim belki bu aydan sonra çatlarım😀
Demetarga izobellaaa-_- ahahah harikaydı bu 👍ama bu sona yaklaşan annelerde hep rahat, bende 30. Haftada hiç çatlamasam böyle derdim 😅 Allah bilir 30 a kadar ne olacağım🥲🥲
izobellaaa-_- Demetarga canım etrafım sürekli yağlan yağlan başımın etini yediler zaten sıcakta yanıyorum vıçç vıççç valla umrumda değil kocama da sordum rahatsız olmazsın demi diye çatlarsam eğer diye hahaha 😂
Ysmn5836 Demetarga yokbe kuzum ben de çatlaklar başladı hicde sorun yapmıyorum tek yumurta ikizi çocuklarımın en güzel sonsuz imzası bence umrundada değil çatlak falan spor yaparım zayıflarım catlaklarda kalsın napimm
Demetarga izobellaaa-_- hahaha bende eşime dün söyledim hiç sorun değil diyor onlar bebişlere odaklanmış sadece 😅😅amannn çatlasın çözümü var anamm😅😅
Demetarga CenKayNur ya artık çatlağın her türlü çözümü var kî bazıları doğumdan sonra kendisi kapanıyormuş 😌
Demetarga Mrv135 evet lieracı da duymuştum bakayım bulursam onu da kullanacağım ikisini bir mi sürüyorsunuz?
Selgayldz Demetarga 33+2 ikiz gebeyim 8 kilo aldım şükür çatlağım olmadı ben karışım yağ yapıyorum kakao yağı, hindistan cevizi yağı,incir çekirdeği yağı, tatlı badem yağı, zeytinyağından oluşan bir yağ günde 2 sürüyorum.
2148 Demetarga hayır kırmızı hatta icine birazda hindistan cevizi yagi koy bak olan catlarlar bile yok oluyor
Mrv135 Demetarga Gece lierac sürüyorum gündüz unutmazsam bio oil. Duştan sonra ikisini de sürmeye çalışıyorum lierac zaten hemen emiliyor ondan sonra bio oil de sürüp aradan çıkarıyorum ama en çok lierac kullanıyorum o bitmek üzere bio oil nerdeyse ağzına kadar dolu.
Hellili Demetarga ben gebeliğim boyunca hiçbir şey kullanmadım yinede çatlamadım bence bu tamamen genetikle ilgili ya da derinin yapısıyla alakalı mesela benim derim yağlı ve esnek zaten göbeğim de yok denecek kadar küçüktü
Muallime_97 Demetarga biz de 33 deyiz bugün ilk defa gobegimde değil ama yan taraflarında kırmızılıklar gördüm yağ surdugum halde. Bekliyordum ben genetik olduğu için ama bu kadar erken beklemiyordum
morportakal Demetarga Yarın 36. Haftaya giriyorum hiç çatlamadım umarım bu saatten sonra da çatlamam 😅