enakcs bugün vuruldum 25. Hafta 2.dozum ilkindede bugünde ufak bi agrım var çok şükür 2. Gün oluyo agrım ilk ve 3. Gün olmuyo pek . Yanlış vurmuş olabilirler canım evlenmeden önce iş yeri için olmuştum vurdukları an montumu giyememiştim o gün cocuk gibi ağlamıştım 5 Sanıye olsun acısı dinmemişti 1 ay kolumu hafif yukarı bile kaldırmadım giyinirken felan çok acıyordu 1 ay sürdü bidahakine doktora söylemiştim normal değil bu kadar acıması abartmıyorum ağladım felan diye söyledim hemşireye kızmıştı düzgün vurun diye bidaha olmadı denk gelince geliyo çok korkuyordum hamilelikte basıma gelir diye öyle olmadı çok şükür sanada çok geçmiş olsun canım…