Semanur0606 Zeynepcelik45 gerçekten öyle Rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın bence var gibi sizin inşallah ☺️
Semanur0606 Zeynepcelik45 bende bir hafta geçince yeniden test yapacagım inşallah vardır bir yanım var diyor bir yanım yok
Zeynepcelik45 Semanur0606 inşallah rabbim sanada nasip eder ben bugün test yaptım gebelik vardı inanamadim gittim bir tane daha aldım gerçektende vardı çok mutluyum inşallah sağlıklı olur rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasin
kadrfdan Zeynepcelik45 bende pazartesi sabahı adet olucam diye bekliyordum pazar gecesi çok sancım vardı hatta kesin bu ay da gebelik yok diye ped koyup yattım yani😁sabah kalktım hiç bişey yok adet falan olmamışım çıktım marketten ped aldım adet olursam diye eczaneden de test aldım eve geldim testim pozitif çıktı şimdi 30+3teyiz kızçemle Bence sizin de belli olur yani test yapın veya tahlil yaptırın inşallah vardır gebelik sizde de
Rnaslh Zeynepcelik45 ben de normalde de akıntım olduğu için öyle birşeyde farketmedim , geciktim , göğüsüm sızlamıştı ve koyu yerleri her zamankinden biraz değişikti, allahım gönlüne göre versin inşallah hayırlı haberlerini bekliyorum ☺️
Meridaily Zeynepcelik45 benim de bugün adet günümdü. Adet olacakmışım gibi ağrılarım var, göğüs ucunda hassasiyet var ve dediğiniz gibi akıntılar var. Test yapmadım daha. İnşallah siz de hamilesinizdir. 😊🤲🏻
yaskosays Zeynepcelik45 erken gebelik testleri var bir tık daha pahalı onlar gosteriyor. Ben daha gecikme olmadan sonucu onunla aldim
Zeynepcelik45 enguzlhayalm_13 sonuç pozitif var çok mutluyum ama karnında ağrı var kaşık agrisimi oluyor normal mi yoksa
Semanur0606 Zeynepcelik45 ayy var gibi demiştim ya içime doğmuştu çok sevindim çok şükür banada dua eder misin inşallah sağlıklı sıhhatli bir evlat nasip etsin bizede tüm isteyenlere inşallah 🤍😍
Gulbahar47 Zeynepcelik45 canım benim belki psikolojik de olabilir ben de 8 gün adet olmadım ama sen yinede bir hafta bekle olmazsan test yaptır inşallah vardır☺️
Busegul01 Zeynepcelik45 MaşAllah hayırlı olsun canım Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🤲 kan testi de ver düzenli artış takibi yapıyor doktorlar 🥰