Zeynepcelik45 İki gündür regl olmadım hiç böyle olmazdı nedense hep reglim hep erken olurdu ama şimdi iki gündür olmadım sizce gebelik varmıdır
inci_tanesi Zeynepcelik45 Saydığınız belirtiler bende de vardi hamileyim 13 haftalık ama en doğrusu bı kan testi vermeniz olur
kadrfdan Zeynepcelik45 bende pazartesi sabahı adet olucam diye bekliyordum pazar gecesi çok sancım vardı hatta kesin bu ay da gebelik yok diye ped koyup yattım yani😁sabah kalktım hiç bişey yok adet falan olmamışım çıktım marketten ped aldım adet olursam diye eczaneden de test aldım eve geldim testim pozitif çıktı şimdi 30+3teyiz kızçemle Bence sizin de belli olur yani test yapın veya tahlil yaptırın inşallah vardır gebelik sizde de
Meridaily Zeynepcelik45 benim de bugün adet günümdü. Adet olacakmışım gibi ağrılarım var, göğüs ucunda hassasiyet var ve dediğiniz gibi akıntılar var. Test yapmadım daha. İnşallah siz de hamilesinizdir. 😊🤲🏻
Rnaslh Zeynepcelik45 bende 2 gün gecikmeden sonra normal test yaptım çıktı hemen arkasından kan verdim ama kan vermek daha sağlıklı bi sonuç olabilir ☺️
yaskosays Zeynepcelik45 erken gebelik testleri var bir tık daha pahalı onlar gosteriyor. Ben daha gecikme olmadan sonucu onunla aldim
Zeynepcelik45 Rnaslh aynen yarın kan vericem acaba ayıp olmasa beyaz akıntı oluyor oda hamilelik belirtisimi
Semanur0606 Zeynepcelik45 merhaba inşallah vardır benimde 4 günüm geçti bendede beyaz böyle kremsi bi akıntı oluyor bende çok heveslendim günüm geçmeden test yapmıştım ama çıkmamıştı temmuzun 10 unda yumurtlama günümde kaldıysam kaldım inşallah vardır benimde bir kimyasal gebelik olmustu düşükle sonuçlandı 2021 Mart ayında 4 aydır düşünüyoruz
Rnaslh Zeynepcelik45 ben de normalde de akıntım olduğu için öyle birşeyde farketmedim , geciktim , göğüsüm sızlamıştı ve koyu yerleri her zamankinden biraz değişikti, allahım gönlüne göre versin inşallah hayırlı haberlerini bekliyorum ☺️
Zeynepcelik45 MrsAvangers beyaz akintimda var hamilelik belirtisimi off bilmiyorum hemen yarın olsa keşke q
Zeynepcelik45 inci_tanesi yarın verip burdada soyliycem inşallah vardır eşimde bende çok istiyoruz iki dusugum oldu çok zordu
Semanur0606 Zeynepcelik45 gerçekten öyle Rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın bence var gibi sizin inşallah ☺️
Semanur0606 Zeynepcelik45 bende bir hafta geçince yeniden test yapacagım inşallah vardır bir yanım var diyor bir yanım yok