naznhrb Misssitare gerçekten güzel mucizevi tadı çıkarılacak bir şey ama risk ve ağrılı geçen hamilelik gerçekten çok zor oluyor o zaman sağlıkla doğsun bebişlerimiz
La_le Gozde0709 yakışıklı bı oğlum oldu 😅🥰🥰 kız yeminle annelik o kadar güzel ki anlatamam yaşamak lazım rabbim herkese yasatir
Misssitare naznhrb ağrı hepimizde oluyor ama risk gerçekten hassas bir konu. Rabbim esirgesin sağlıcakla gelsin bebişler🥰
Hande123- Gozde0709 ben de 28 haftalık hamileyim,bugün aklıma geldi zaman ne çabuk geçti doğuma 12 hafta kaldı diye dehşete kapıldım.Hiç bişey anlamadım ne ara buraya kadar geldik
Mrv135 Gozde0709 31+2 bana da öyle geliyor cidden. Biran önce eylül gelsin bebişimi sağlıkla kucağıma alıyım istiyorum 🙏