zamaneannesi80 minikkurabiyelerinannesi ben ilk öğrendim dedim çok var daha ama 23 haftalık olduk bana sanki hızlı geçiyor 😅
La_le Gozde0709 canım 30 haftalara bı gir zaman nasıl geçiyor anlamiyorsun ben hiç anlamadım şuan bebeğimi sallıyorum 😅😅
zehraduman Gozde0709 burda son 20 son 10 yazanları gördükçe diyordum Allah’ım biz ne zaman görücez bu günleri zaman geçmiyor ama sanki dün öğrendim bugün doğuma gün sayıyoruz bugün yarın gelicek inşaAllah🤭 emin ol son haftalar çok çabuk geçiyor
elifbzdmr28 Gozde0709 bende senin gibiydim canım ama o haftalar o kadar hızlı geciyo ki son zamanların nasıl geldiğini anlamıyorsun ben şuan 37 haftaligim asil şimdi gecmiyo zaman 21 gün var doğuma ama hiç gecmiyo gunler
Siracinannesi Gozde0709 bende nasıl doğurucam ne zaman doğurucam derken 22 günlük oldu bile oğluşum 🙈😍😂
La_le Gozde0709 yakışıklı bı oğlum oldu 😅🥰🥰 kız yeminle annelik o kadar güzel ki anlatamam yaşamak lazım rabbim herkese yasatir
Misssitare Gozde0709 niye öyle diyorsunuz tadını çıkarın. Ne kadar zor olsada bu mucizevi olayın değerini her an bilmek gerek.🥲🥰