Kızlar şimdi hani diyorlar ya günde en az 10 hareket diye ama benimki baya baya hareketli ya bu kötü bisey değil demi ? Mesela bence günde 50 yi geçiyordur saymadım ama 😬 bazen dakikalarca hiç durmadan hareket ediyor ordan oraya kayıyor bu normal mi ? Yani dakikalarca durmadan hareket etmesi inşallah kötü bişey değildir. İnternette pek iyi şeyler yazmıyor doktor randevusunda soracağım ama randevuma daha var 😇 sizin bebeler ne durumda ? 💞