saresk doktorunuz özeldeyse genelde sezeryana kapı aralamak uğraşmamak için(uzun süre normal doğum için beklemek için) ya bebek kilolu der yada catiniz dar der der de der. Tabi her doktorda aynı değil olmayanlarda var,benim aklıma bu geldi, tabi sizin doğum şeklinizi bilmediğim için bu benim fikrim olmayada bilir🌸