Hanımlar hayırlı akşamlar,
Biz şuanda 34+4 haftalığız. Normalde İstanbul’da yaşıyorum ama bir kaç günlüğüne tatil için önce yalova ardından Bursa’ya geldik. Yalova’da kanamam olmuştu. Bursa’ya geldiğimde doktora gittim, bir sıkıntı olup olmadığını öğrenmek için. Çok şükür bir sıkıntımız çıkmadı.
Fakat gittiğim doktor bebeğimin kilosunu haftasıyla uyumlu bulsa da doğumda 3000 gr’ı geçmez filan dedi.
1,5 hafta sonra tekrar kontrole gittiğimde 500 gr alan bebeğime, İstanbul’daki doktorumun verdiği tarihi beklemeyebilir 3000 gr’dan fazla doğmaz filan dedi. Moralimi çok bozdu.
Bebeğim 34+2’de 2500 gr olmuş. Sizce az mı? Nasıl kilo aldırmalıyım bebeğime? Bana öneride bulunur musunuz? 1 ağustos’ta istanbul’da doktoruma gideceğim. O zamana kadar belki kilo aldırırım bebeğime 🫣🥺