busra14044 ben hsg çektirirken çeken doktpr bana dedi rahminiz kalp şeklinde ancak sormama rağmen açıklamadı. Daha sonra (tüp bebek sürecimiz başladı) kendi doktoruma dedim, Beele Beele dediler diye, ben de biliyorum ortada bir çizgi var ama problem yok dedi, önemli bir durum değil dedi.. hatta bir başka hekim bu durım için ‘bu birine, senin burnun büyük demek gibi’ demişti..
İnternette birbirinden trajik söylemler vardı tabii ama dediğim gibi ne tüp bebek sürecinde ne sonrasın biz bir pürüz yaşamadık. 24. Hafta bitti