Benimde Kalp şeklinde ama Doktorum bunun bir sorun olmiycanı eskiden
Rahimi bu şekilde olanların daha zor hamile kalabileceğini ama bunu kanıtlayan herangi bi veri olmadığını söylemişti evlendikten 3 ay sorna hamile kaldım kilom ve tansiyonum olmasına rahmen ki yaşımda 30 bukadar çabuk beklemiyordum 32. Haftadayım ne bir kanama ne sancı ne başka bişey olmadı çok şükür sorunsuz bir hamilelik geçirdim şuana kadar