tazebiranne_hg04 GoktugAlp çok yemeyin rahim kaslarını gevşettiği için son ayda yemek öneriliyor doğumunbaşlatması için
Deletedmom_110 GoktugAlp ya çok fazla yemişsin ben açılma olması için bile o kadar yemiyordum inşallah olumsuz bişey yaşamazsın
tazebiranne_hg04 GoktugAlp olmaz bir süre yemeyin ama 2-3 taneden fazla önerilmiyor korkmayın her hurma yiyen doğurmuyor ☺️
GoktugAlp tazebiranne_hg04 inşallah canm bide yurtdışındayim kimsem yok ödüm koptu uzanıyorum ayaklarımı yukarı uzattım
tazebiranne_hg04 GoktugAlp yok canım korku daha riskli hurmadan korkma ama artık bundan sonra fazla yeme hemen birşey olmaz
Oelrlrkmemdmd GoktugAlp Bende bi 5 tane falan yedim iki gündür gögsüm sızlıyor süt oldu galiba ama akmıyor
Hilahila GoktugAlp 36dan sonra yenir ben de 2 gündür başladım rahmi yumuşatıyor doğuma hazırlıyor. Haftan küçük dikkat et