Usnac1995 Simy ay inanmıyorum iyi ki değiştirmişim. Saygı hem tam teşeküllü değil yoğun bakım bile yok. Hemde muayene olsun doğum olsun çok pahalı. Erdeme geçtim bende inşallah orası iyidir bakalım
Simy Usnac1995 o hastane nerde fiyatları ne kadar peki oranın ama tüm sorudgum.hastaneler içinde yine en uygunu burası bn Gebze’de yaşıyorum kayın validemgil.orda bakcak kimsem yok hemde daha ondecen belli bu hastaneye gidiyorum memnunum ama inanninki fiyatlar almış başını gidiyor 350 den basliyo muane fiyatları Gebze’de en kotu hastanede bile diğerleri muane ücreti 500 Allah yardım etsin
Yabangulu1326 Simy merhaba hastaneye yeni mi sordunuz acaba ben gecen cuma günü sordum güncelleme gelmemisti o zaman
Yabangulu1326 Simy teşekkür ederim geçen hafta sormustum paket almak istedim vermediler güncelleme gelicek dediler şimdiden taksit yapip ödemek istedim kabul etmediler zorunlu sezeryanla
Usnac1995 Simy canım ben Ümreniye Çakmakta ki Erdem hastanesine geçtim. Muayene 260 tl. Normal doğum 2.600 ya da 3000 olması lazım. Hem de tam teşekküllü bir yer. Saygı da Ebru hanıma gidiyordum güler yüzlü iyi biri ama ben muyanedeyekn içeri diğer hasta giriyodu. Soru bilr soramıyodum. En azından burda doktor oturtup sorularını alayım diyor.
Simy meryemesra hastane de daha önce bebeğim.karnimda öldü mecburi kürtaj oldum ozaman anestezi doktoru erkekti hastane gayet temiz hastane ama tek sıkıntı yoğun bakım yok ama yeni doğan yoğun bakımı var
Defne_m Ben ümraniye afiyet hastanesine gidiyorum fazilet hanım çok ilgili çok memnunum ama doğum ücretleri bana biraz fazla geldi, normal de sezeryan da aynı fiyatmış 6500 güncel fiyat. doktorumdan memnunum ama başka bir hastane araştırsam mı bilemedim
Simy Usnac1995 yok cnm ben pelin hanıma gidiyorum o diğer hasta çıkmadan asla diğerini almiyo içeri ve eşimle birlikte içeri alıyor ebruya bı sefer gittim oda hamile kalmadan önceydi rutin kontrol için memnun kalmadim fazla ama Pelin hanım çok iy
horozseker Nazliasel1 medipol çamlıca Hüsniye sedef binöz muayenesi 300₺ . 4.900₺ normal 6.300₺ sezaryen